Congratulations on having passed Cambridge Proficiency!

Congratulations to our students on having passed their Cambridge Proficiency exam. A great feat indeed! You’ve reached today the highest level of English to be certified, in Cambridge words: Mastery.

Congratulations to  their teachers for believing in them and making them work hard to achieve their goals. We’re proud that you seek excellence and rejoice in it.

Thank you for letting us be part of this process. Keep up the good work!

Felicitaciones por haber aprobado Cambridge Proficiency!

Felicitaciones a nuestros alumnos por haber pasado el examen de Cambridge Proficiency. Un gran logro sin duda! Hoy han alcanzado el nivel más alto de inglés que puede ser certificado, en palabras de Cambridge: Maestría

Felicitaciones a sus docentes por creer en ellos y hacerlos trabajar duro para lograr sus objetivos. Nos enorgullece que busquen la excelencia y encuentren satisfacción en ello.

Sigan con el buen trabajo!