Cambridge English Certificates

152 reasons to celebrate!

Congratulations to each and  every 152 students  who have  received  their Cambridge English certificates: Ket for Schools, Pet for Schools, First, Advanced and Proficiency.

This is clear recognition of your hard work and commitment by an institution that has been certifying competence in English for over 100 years. Cambridge English certificates are accepted by over 20,000 organisations worldwide.

Being able to certify your knowledge nationally and internationally will always be an asset: at university, at work, in life.

A word of gratitude to all participants in this process: teachers, families and everybody who gave you support and reassurance. They are all part of these 152 stories of success.

Certificados de Cambridge English

¡152 razones para celebrar!

Felicitaciones a los 152 alumnos que han recibido sus certificados de Cambridge English: Ket for Schools, Pet for Schools, First, Advanced and Proficiency.

A través de estos certificados  el estudiante tiene el aval de una institución que lleva más de 100 años certificando la competencia en el uso del idioma Inglés. Los certificados de Cambridge English son aceptados por más de 20.000 instituciones alrededor del mundo.

Ser capaz de certificar el nivel de inglés, a nivel nacional e internacional, siempre es un plus: en la universidad, en el trabajo, en la vida.

Un especial agradecimiento a los profesores, a los maestros, y las familias por haber sido parte de estas  152 historias de éxito.