CERTIFICADOS CAMBRIDGE 2014

152 congratulations! To all participants, teachers, parents and, above all, to the 152 students who passed their Cambridge Exams in 2014 and received today their Certificates at Ariel Hall.

It was a pleasure to see a room full of happy, smiling facing, waiting for the recognition for which they’d work so hard. We’d like to specially thank Cambridge Exams Manager and Director General del Anglo, Mr Gerardo Valazza for his presence at such an important time for use.
Well done everybody! Keep up the good work!

152 felicitaciones! A todos los participantes: profesores, padres y , sobre todo, a los 152 alumnos que aprobaron su examen de Cambridge en 2014 y recibieron hoy su Certificado en la Sala Ariel
Fue un placer ver una sala llena de caras felices y sonrientes para recibir el reconocimiento a su duro trabajo. Agradecemos especialmente al Director General del Anglo y Cambridge Exams Manager, Sr Gerardo Valazza por habernos acompañado en esta ocasión.
Felicitaciones a todos! Sigamos trabajando así!