DRAMA WORKSHOP OPEN SEASON 2016: CAMP ROCK

dramaAnd you DO rock guys! Great work! Congratulations to you all, and your teachers for an excellent performance, but most of all, an excellent example of the results of working together, respecting our differences and helping each other to do our best.
Thank you to all the families for joining us in this celebration of your kids’ talent. Great good bye to our Primary School Drama Workshop.

¡Gran trabajo! Felicitaciones a todos los alumnos y a sus profesoras por la brillante actuación, pero sobre todo, dejaron un claro ejemplo de los resultados del trabajo en equipo, respetando las diferencias y ayudándose mutuamente a sacar lo mejor de cada uno. Gracias a las familias por acompañar en la celebración del talento de sus hijos. Una gran despedida para el Drama Workshop de Primaria.