Intercambio Internacional 5º Año Bachillerato

viajeusa
ene/2016

Another trip to LA is over and back and once again our students return home thrilled with the experience. The School, the homes, the hosts, the trips, even the lessons! They experienced first hand what to live as a Jewish American teenager is like and  established lifelong bonds with students from De Toledo High School. This is for us the best reward to the work put into the planning and execution of the Exchange Programme. A big thank you to all participants who made this experience so successful once again.

Una vez más a nuestros estudiantes  están de regreso a casa  desde Los Ángeles encantados con la experiencia. La escuela, las casas, los anfitriones, los viajes, incluso las lecciones!  Experimentaron de primera mano lo que es vivir como un adolescente judío americano estableciendo fuertes lazos con los estudiantes de De Toledo High School. Esta es para nosotros la mejor recompensa al trabajo realizado en la planificación y ejecución del Programa de Intercambio. Un gran agradecimiento a todos los participantes que hicieron esta experiencia tan exitosa una vez más.